CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 6, 2009

#HAri yang menyakitkan...

stu hari...perut aku memulas2 cm ada something yg men tarik tali kt dlm tu.....
then tekak mula loya..rs nk muntah...pening pala....adehh....apa dah jd...perkara ni berulang lg dlm hidupku...
ooohhh tidak...mak...abah..ampunkan aku!!pg tu aku sudah xtertahan lg...lalu aku berlari ke toilet ku keluarkan semua isi perutku...tp xder pe yg kuar...cuma air...sbb mlm sblm tu aku xmakan apa2...
palaku mula berpusing2..xdpt bykkn wktu tu betapa sktnyer perutku dan pala waktu tu dah rs cm bkn di kepala...Ya Allah...aku mula gabra...ank kecil kakakku merengek minta didukung...ank buah aku la tu...bjln pon xreti lg...
pukul 9 pg bdk ketot tu xku mndikan lg...ulu hatiku terasa pedih....aku baring dikatil smbil meraung..arrrgghhh sakit..mak...tlg....budak ketot yg umur 10 bln tu pon ternganga tgk aku mnjerit...malu aku...
aku xlarat bgn...kucapai hp..segera menelefon kakakku bgtahu yg aku dlm kesakitan...
then diapon keje halfday jerk sbb aku..hukhuk...
ulu hati rs cam ada bara api di dlmnyer....perutku skt lg...tp beberapa mnit kemudian segalanya berakhir.....skt tiada..apepon xder..aku lega...baru aku teringat yg aku pnah berjumpa doktor dan doktor mengesahkan aku menghidap....................................
GASTRIK...kuikuikui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...