CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 5, 2009

huh!!headache.....

aku tinngal dirumah kakak aku utk smentara waktu n nk cri keje sblm result STPM kluar....smlm aku terkejut sbb abg ipar aku bg beberapa lipatan RM50...6 keping sumenye..(kirela sendiri)..aku just duk umah ni n tlg kakakku mengemas rumah n jg anaknye yg mcm spongebob melarikan diri dr en.crab tu....mkn free....lg membulat aku duk cni adala...tp ttp dpt duit...Alhamdulillah...
aku ni bknlah kedekut orngnyer..tp kesemua duit tu cpt2 ku simpan dlm peti besi yg xberapa nk besi....aku takut terpakai...
mmm aku nk kumpul duit tuk ringankn beban keluarga ms aku msuk uuuuuu nnt...INSYAALLLAH klu diizinkan tuhan...mmg tu niat aku pas exam nk cri keje n leh pgg duit sndri...ms after spm dlu parents aku xkc aku kije...ish2....
tapi..............pala aku serabut memikirkan andai impian aku xtercapai tuk jejak kaki ke ipta..aku ni bkn la dr golongan yg cerdik sgt....ada gak bengongnyer...ahakzzz..but aku kuatkan smgt...biar pon ribut melanda..akn ttp ketempuh jua....huhuhu...ayat...ha gasak kau la fara...xper...aku tunggu waktu kejayaan aku...biarpon seribu tahun...(relaku mnunggumu...seribu thm lama lg...)...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...