CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 15, 2011

piece of memory..

Haih....semalam aku “menjoinkn” diri kt ex-student page of SEKOLAH KEBANGSAAN SERI ISKANDAR, perrgghh...ramai yg dah aku lupakan..ramai jugak yg aku ingt..haha..woott2. sume org masing2 nk mengingat..kelakar lak aku tgk..10 thn berlalu...bukan sng nk ingt,kwn yg pnh rapat sng la nk ingt..apepon thanks a lot pada admins group tu (meor)..ada beberapa bende yg aku xleh lupa ms sek situ dulu..
  • ·         Sebulan sekali ada minggu kebudayaan,setiap dorm kene wat persembahan..plg seronok tgk sketsa..kelakar,sedih,serius....kecik2 dah pndai berlakon ek..
  • ·         Tiap 3 bulan sekali,ada majlis arijd..so tuk org yg happy born on 3 month akan disambut serentak...begitu la 3 bulan seterusnya..
  • ·         Tiap2 petang main bola tampar...gurls dr aspuri akan tgk dr atas si aspura ni main..aspura mula tunjuk jaguh. Kadang2 aspura vs aspuri men bola tampar.syiiiokkk!
  • ·         Pertandingan dorm terbersih...dorm dang anum and ape tah nm dorm 2 tuh..selalu sgt menang...eee jeles!haha.lol.
  • ·         Berbaris amek lauk di dewan makan..budak2 selalu kene usik dgn abg mail yg tukang masak dewan tu..
  • ·         Satu mlm,ms solat isya...tiba2 xderk letrik,pastu iringn “bende” menjerit...kuat sgt..then lampu tbukak blk..ustaz ckp tu bunyi langsuir..eeeee..(tegak bulu roma aku).


·         Ermm mcm2 lg..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...