CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 12, 2011

kesayanganku

happy birthday abah!!

21 january 2011
Arini arijd abah yg ke 63...fuh!!abah da begitu berumur...jln pon da slow..tgk pon dan menurun dan agak bongkok...cian abah,dulu kerja berat...kulit sampai burn --- semata2 nk besarkan kami anak beranak...syukur alhamdulillah abah masih lg sihat pd umur ni..love him damn much..kami hormat dgn ketegasan abah...tp skrg abah da mkin tua tuk trus tegas mcm dulu...apa2 pon..aku adalah insan yg paling beruntung sebab ada kedua2 org tua aku...

Happy birtday mak!!!
Huh...10 feb 2011 beatiful day for my mom...Alhamdulillah sampai ke umurnya yg ke 56, i still can call her ‘mak’...love her damn much,..Harap2 mak murah rezeki, dipermudahkan semua urusan, and yg plg penting mak sihat sentiasa disamping  her dearest husband..abah!
Besarnya pengorbanan mak...mak dah lahirkan aku..mak tlg basuhkan baju...mak tlg masakkn tuk aku dan family...mak tlg picit kepala bila aku pening...mak la segala2nya..sob...sob..(bergenang airmata)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...