CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 26, 2008

KEHIDUPAN SEORANG ANAK BONGSU

aku dilahirkan sebagai ank yg terakhir..hehe orang ckp ape...anak emas...emas la sgt......mgkin ms kecilku mmg aku begitu manja dgn parents aku...dgn abg pon mnja,especially abg no2..coz dlu ms aku kecik dia slalu timang2 n dukung2 aku...hehe best.even aku umur 7-8 thn pon msh dibuat gitu...
Apa yg aku msh ingt ms umur aku 5thn...abg aku pnah nk humban aku dalam `ban'(tali air)..just gurau2 la...tp best...
now umur aku hmpir 20 thn...family adalah yg pertama..aku bangga dgn cara parents n sibling jg aku...ye la fhm2 la aku ni ank bongsu...umur aku dah mningkat dewasa pon ttp dipandang cm dak kecik..
mulanya aku xske diri aku dikongkong..tp dlm ms yg sm aku fhm apa kehendak mereka...xnk aku jd org sebarangan..nk aku jd org baik2..tuk ms depan aku gak
camne pon aku ttp bangga punyai org yg aku syg cm dorng....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...